شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

کدام اسکیت راحت تر است؟

۲ بازديد

کدام اسکیت راحت تر است؟

کدام اسکیت راحت تر است؟ کدام اسکیت راحت تر است، چهارتایی یا خطی؟ پاسخ این سوال که کدام اسکیت راحت تر است، اخیراً به یکی از پرطرفدارترین سؤالات افراد در زمان آموزش اسکیت تبدیل شده است . اگر شما هم به دنبال پاسخی برای این سوال هستید تا انتهای این متن با ما همراه شوید.

گاهی بعد از شرکت در کلاس اسکیت، بسیاری از مردم متوجه می شوند که اسکیت سواری به آن آسانی که به نظر می رسد نیست و بسیاری از مردم تصور می کنند چهارچرخ راحت تر است. این لزوماً اینطور نیست، بسیاری از افراد اسکیت خود را بر اساس معیارهای اشتباه انتخاب می کنند.

هر یک از انواع  اسکیت ها نیاز به مهارت های ویژه ای دارند.به طور کلی، اسکیت های غلتکی و چهار چرخ برای پیست های سرپوشیده، سطوح بسیار صاف طراحی شده اند. این کار را می‌توان حتی در فضاهای داخلی کوچک انجام داد و برای اسکیت‌بازی در محیط‌های بسته و در فاصله اجتماعی یا ایزوله ایده‌آل است.

تصویر-کدام-اسکیت-راحت-تر-است؟-9484

اسکیت کردن در فضای باز با اسکیت های غلتکی بسیار چالش برانگیزتر است، زیرا ناهمواری بیشتر سطوح در فضای باز باعث کاهش سرعت و ضربه زدن به یک اسکیت باز آسان تر از یک اسکیت باز درون خطی می شود.

 

بنابراین اگر در فضای باز با اسکیت های غلتکی اسکیت می کنید، مطمئن شوید که منطقه اسکیت خود را با دقت انتخاب کرده اید. شیب ها روی اسکیت های غلتکی دوباره سخت تر از مسیرهای خطی هستند و توقف روی چهارتایی در شیب ها، چالش برانگیز است.

به جای اینکه تصمیم بگیرید کدام اسکیت راحت تر است؟، بهتر است به سادگی با دستورالعمل های واضح و حرفه ای یاد بگیرید که دقیقاً توضیح می دهد چه کاری باید انجام دهید، چه روی اسکیت غلتکی یا اسکیت داخلی. دانستن اینکه چگونه اسکیت های خود را به حرکت درآورید، چگونه با سرعتی ایمن سفر کنید و چگونه هوشیارانه تعادل خود را پیدا کنید، اسکیت را آسان تر از تلاش برای یادگیری خود با آزمون و خطا می کند.

عوامل موثر در انتخاب نوع اسکیت

تناسب اندام و سرعت اسکیت در فضای باز برای اسکیت‌های درون خطی و رولربلیدها بیشتر اهمیت دارد، زیرا مشخصات چرخ‌های منحنی به این معنی است که آنها راحت‌تر از سطوح ناهموار عبور می‌کنند و هرچه چرخ‌ها بزرگ‌تر باشند، سواری نرم‌ تر می‌شود. اسکیت شهری به صورت چهار نفره یک چالش بزرگ است و باید از آن اجتناب کرد، مگر اینکه مهارت های شتاب گیری و توقف بسیار خوبی داشته باشید، بنابراین فقط برای افراد متوسط رو به بالا توصیه می شود.

مکانیک واقعی نحوه اسکیت سواری، توقف و کنترل چرخ ها در خطوط درونی و چهارگانه بسیار شبیه است. کاری که برای کنترل هر نوع اسکیت باید با بدن خود انجام دهید تقریباً مشابه است. شما باید زانوهای خود را به روش خاصی خم کنید، زانوهای خود را به سمت داخل و خارج هدایت کنید و وزن خود را روی نیمه جلوی هر پا نگه دارید. اگر هر یک از این اصول تکنیکی را در هر یک از انواع اسکیت نادیده بگیرید، خطر سقوط خود را افزایش خواهید داد.

اسکیت چهار چرخ

مردم تصور می‌کنند که چهارچرخ راحت ‌تر است، زیرا چرخ‌ها روی زمین صاف هستند و مانند تیغه‌های غلتکی شیب جانبی وجود ندارد. این درست است، اما بی‌ثباتی چهارچرخ‌ها به پایه‌ی چرخ‌های جلو و عقب بسیار کوتاه‌تر مربوط می‌شود، بنابراین اسکیت‌بازان در صورت اشتباه، به مراتب بیشتر احتمال دارد که به سمت عقب سقوط کنند.

اسکیت های درون خطی

اسکیت‌های درون خطی نسبت به اسکیت‌های غلتکی ناپایدارتر هستند، بنابراین احتمال افتادن به پهلو بیشتر است. خبر خوب این است که اگر تکنیک‌های صحیح را یاد بگیرید، تمرین کنید و تسلط پیدا کنید، هر دو نوع اسکیت احساس ثبات می‌کنند و از احساس غلتیدن لذت می‌برید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.